BULETIN INDIVIDUAL DE ÎNSCRIERE ŞI REZERVARE HOTELIERĂ

Buletinul se completează pentru o singură persoană. Faceţi o copie dacă este necesar şi trimiteţi-l prin fax sau poştă însoţit de ordinul de plată înainte de 23 Iulie 2025 pe adresa Patronatului Serviciilor Publice, Bdul Regina Elisabeta, nr. 16, sector 3, Bucureşti, cod poştal 030019 et. 5, cam. 17; tel/fax: 021/315.51.18, 021/311.02.33, e-mail: pspoffice@gmail.com; contact@pspromania.ro;

cod fiscal: 8378509; cont: IBAN RO41RNCB0074029226710001 BCR – Filiala Sector 3 Bucureşti

💰 TAXA DE PARTICIPARE

Hotel Hart: 5.500 lei

Taxa include:

  • Participarea la lucrările în plen și pe secțiuni
  • Cazare regim single
  • Mesele pe toată perioada manifestării
  • Materialele tipărite
🎁 Beneficiu PSP: Membrii PSP beneficiază de gratuitate la cazare pentru a doua persoană (însoțitorul) dacă acesta se cazează în aceeași cameră cu titularul.

📋 FIȘA DE ÎNSCRIERE

Poți alege una din cele două opțiuni:

Opțiunea 1: Descarcă formularul, completează-l manual și trimite-l la contact@pspromania.ro
Opțiunea 2: Completează formularul direct online

📄 Descarcă formularul

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la 0732.938.300

BULETIN INDIVIDUAL DE ÎNSCRIERE ŞI REZERVARE HOTELIERĂ

📧 Transmiterea Fișei de Înscriere

Fișa de înscriere și de rezervare hotelieră se va transmite prin e-mail contact@pspromania.ro la Patronatul Serviciilor Publice, cel mai târziu până la data de 23 Iulie 2025, însoțită obligatoriu de copia ordinului de plată în baza căruia s-a efectuat viramentul pentru înscriere și cazare, conform opțiunilor.

🏦 Date Bancare PSP

IBAN: RO41RNCB0074029226710001
Banca: BCR – Filiala Sector 3 București

⚠️ IMPORTANT

  • După 23 Iulie 2025 rezervarea locurilor de cazare se va face numai în limita disponibilităților.
  • Nicio cerere de cazare nu va fi onorată fără înscrierea prealabilă la Forum.
  • Vor fi luate în considerare numai fișele semnate și ștampilate.

❌ CONDIȚII DE ANULARE A ÎNSCRIERII

Numai scrisorile de anulare transmise prin poștă sau prin e-mail cu maxim 5 zile înainte de începerea conferinței, vor permite rambursarea a 50% din taxele de înscriere. După această dată rambursarea nu mai este posibilă.